Jumat, 04 April 2014

8 հիմնական խնդիրը եւ արդյունավետ Լսելու

8 հիմնական խնդիրը եւ արդյունավետ Լսելու

Մեկը առավել կարեւոր հմտությունների անհրաժեշտ է, ովքեր ցանկանում են լինել հիանալի communicator այն է, որ կարողանում է լսել արդյունավետ. Սակայն, կան շատ մարդիկ, ովքեր կարծես չունեն: Այս հզոր եւ կարեւոր ռեսուրս է, որը հանգեցնում է պակաս կատարյալ կապի. Այն հետաքրքիր է նշել, որ մեր ուսումնասիրություններ են վերջին 10 տարիների ընթացքում ցույց են տալիս, որ շատ մարդիկ կարծում են, որ ԺՀԿ Kurikulum 2013 լավ կամ մեծ ունկնդիրները, մինչեւ նրանք են մեր քննությունը. Չնայած կան բազմաթիվ գործոններ, որոնք կարող են ազդել արդյունավետությունը լսել այս կարճ հոդվածում ես մտադիր եմ կենտրոնանալ կարեւորագույն ութ հիմնական խնդիրներ. Մենք հավատում ենք, որ տարրերը բոլորս հավասար նշանակություն.

Սահմանում: Լսեք. (Կանխամտածված)
Այն դարձնել ջանքեր լսել ինչ - որ բան խոհուն ուշադրության. Ուշադրություն դարձնել. ուշադրություն են դարձնում. վերցնել ծանուցում եւ գործել ինչ - որ մեկը ասում է.

Ամեն անգամ, երբ մենք խոսում ենք ուրիշի մասին փորձը, որպես կանոն, մեր բանավոր նկարագրությունը կլինի ջնջել մեծ այդ փորձը, հաճախ, քանի որ մենք ենթադրում ենք, ընդհանուր գիտելիքներ եւ / կամ փորձի մասին ԺՀԿ Kurikulum 2013 SMA . Մեր խոսքերը մի շատ բարդ եւ առատորեն մանրամասն փորձը համատեղելով վիզուալ, auditive եւ kinesthetic տարրեր եւ ամփոփում է այն, որ այն, ինչ մնացել է համառոտ ուրվագիծը ընդհանուր փորձը. Ամեն անգամ, երբ մենք ներգրավված են զրույցի, մենք տեղեկություններ հավաքել մյուս կողմերի մասնակցությամբ. Սակայն, մենք նաեւ իրար մեր սեփական փորձի կատարել ներքին ներկայացուցչությունը, թե ինչ այլ անձ է, որպեսզի:

ա) հասկանում.
բ) իմանալ, թե ինչ ենք մենք չունենք եւ պետք է իմանալ, որպեսզի լրացնի մեր ներքին ներկայացուցչություն.

Հաճախ, կա միտում, այնպես էլ մեզ համար եւ ներգրավված այլ կողմերի օգտագործել ներքին ֆիլտրերը, որոնք ջնջել, խաթարում կամ ընդհանրացնել տեղեկատվություն է տրվում, եւ դա է այդ տարրերը, որոնք կարող են բացասաբար ազդել արդյունավետությունը մեր ԺՀԿ Kurikulum 2013 SMP հմտությունները. Որոշ ամենատարածված խնդիրների, որոնք կարող են առաջանալ այդ ֆիլտրերի են

Problem 1: The Law of փակման.
Երբ մենք ներգրավված են բանավոր / ունկնդրելու կապի, դա մեզ համար անհնար է տալ / ստանալ բոլոր պահանջվող տեղեկության այնպես Ուղարկողների / ընկալիչները, մենք ունենք մի միտում, որպեսզի վստահ ենթադրությունները, թե ինչ է ասել հիմնված համատեքստում, բովանդակությունը , մյուս մասնակից (ներ), եւ այլն: Երբ որոշ տարրեր բացակայում են, մենք instinctively հակված լրացնել-in է «Հայտերի» տեղեկություններ վերցված մեր սեփական փորձի, այնպես, որ ոչ թե ունենալու ՀԺԿ Kurikulum 2013 SD տեղեկատվություն, մենք պետք է զգալ, որ մենք ունենք «բոլոր» տեղեկությունների, նույնիսկ, եթե դա սխալ է. - Սա, իր հերթին, կարող է հանգեցնել մեզ հրավիրել անպարկեշտ կամ սխալ եզրակացություններ մասին հաղորդագրությունը առաքվում եւ արձագանքել է սխալ կերպով.

Problem 2: Law of դաշտ.
Որպեսզի լսելու արդյունավետ է, մենք պետք է կարողանանք կենտրոնանալ այն անձին, մենք հետ շփվելու, եւ կենտրոնանալ ինչ են ասում (եւ ոչ թե) եւ որեւէ պատճառ կը, ինչպիսիք են շարժման մարդկանց ԺՀԿ SMA Kurikulum 2013 տարածքում, զանգի Հեռախոսներ, եւ այլն, բաներ, որ կարող են թույլ չտալ մեզ արդյունավետ ավարտելու այս խնդիրը. Սա նկատելի է ներկայացումների եւ հանդիպումների ժամանակ, երբ ինչ - որ մեկը հանդես է գալիս մինչեւ ընթացքում ներկայացման եւ թողնում սենյակ - հանդիսատեսը ստանում խելագար, դադարեցնել լսել ներկայացնողին, եւ կենտրոնանալ մարդը շարժվում դրանով հնարավոր բացակայում կարեւոր մասն է հաղորդագրության մեջ, ԺՀԿ smp Kurikulum 2013 : Նույնպիսի արդյունք տեղի է ունենում այն ​​ժամանակ, երբ բջջային հեռախոսի rings կամ անձը սկսում օգտագործելով դեղահատ կամ laptop.

Մարդիկ սովորաբար կենտրոնանալ շարժվող օբյեկտի փոխարեն ստատիկ one!

Problem 3: Կանխակալ
Մի ընդհանուր խնդիր է, որ տեղի է ունենում լսելու այն է, որ վնաս. կամ գիտակից կամ ենթագիտակցական. Սա կարող է կապված ուղղակիորեն մյուս մասնակիցների (մասնակցի) հիմնված մեր նախորդ փորձի հետ ԺՀԿ sd Kurikulum 2013 ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն, կամ հիմնված թեմայի քննարկվում, շրջակա միջավայրի, մեր սեփական հուզական կամ ֆիզիկական կամ այլ գործոններով. A հաճախակի օրինակ կարելի է գտնել բուժման քաղաքական գործիչների կողմից, ժողովրդի դեմ իրենց տեսակետները. Մենք պետք է տեղյակ լինեն մեր նախապաշարումների եւ իմանալ, թե ինչպես պետք է առանձնացնել այն անձին, մենք հետ են ԺՀԿ Kurikulum 2013 SMK զրույցի (առանձնացնել անձին խնդիրը).

Problem 4: Ընտրովի Լսելու
Ցավոք, մենք հաճախ մտնում հետ զրույցում, այնպես էլ մեր սեփական «խաղի պլանի» մասին, թե ինչպես ենք մենք պատրաստվում ենք վերահսկել խոսակցությունը առումով թեման (ներ), կառուցվածքը, տեւողությունը եւ այլն, կամ կանխակալ գաղափարներ, թե ինչպես ԺՀԿ SMK Kurikulum 2013 կզարգացնեն փոխարեն, ըստ էության, լսել է մեր զրուցակիցը: Սա նշանակում է, որ մենք հակված ենք լսել այն, ինչ մենք ուզում ենք լսել, թե ինչ է իրականում ասել եւ զտիչ դուրս որեւէ բան, որը չի տեղավորվում մեր պլանի կապի կամ մեր սեփական գաղափարները.

Problem 5: Time
Լսել արդյունավետ է, մենք պետք է կարողանանք նվիրել ժամանակ խնդիր է. Ցանկացած զրույց, որտեղ մեկ կամ երկու կողմերն էլ անհանգստացած են այն ժամանակ, առկա պարտավորվում է տառապում լսելու ԺՀԿ 2013 . Հայաստանի բիզնես համատեքստում, մենք պետք է ապահովել, որ մենք ծրագրավորված բավարար ժամանակ, որպեսզի կարողանանք շփվել արդյունավետ մյուս կողմերի մասնակցությամբ.

Problem 6: Տրամաբանական կառուցվածքը / հարմարություն
Մարդկանց մեծ մասը, ընդհանուր առմամբ, ունեն միտում է ակնկալել, եւ նայում է, տրամաբանական հաջորդականությունը, կամ կառույց իրենց կապի. Մի ունկնդրելու / բանավոր զրույցի, եթե մենք հավատում ենք, որ «Ա» - ն ճիշտ է, եւ «Բ» - ն նույնպես ճիշտ է, ապա «C», եւ ամեն հաջորդ տարրը պետք է տրամաբանորեն տեղավորվում ԺՀԿ 2013 SMA տեղեկատվություն նախորդող եւ հաջորդող այն. Եթե ​​դա չի առաջանում, այն հակասում է http://rppkurikulum2013.wordpress.com սպասումների եւ հաճախ ստեղծում incongruence որը տանում է դեպի մի բլոկի մեջ կապի.

Problem 7: Presuppositions (Դուրս)
Որոշ մարդիկ ունեն միտում extrapolate կամ դուրս են այն, ինչ լսում են, իսկ մյուսները հակված են մնալ կաշկանդված փաստացի «տվյալների», որ նրանք ստացել են զրույցի. Կարեւոր է, որ մենք տեղյակ էլ մեր միտումների անել դա, ինչպես նաեւ այն, որ մեր զրուցակցի (ներ) եւ ապահովել, որ եթե մենք ունենք մի միտում գնալ http://tokobukuadm.com/produk/jual-cd-rpp-kurikulum-2013-smp-mts-lengkap դուրս տեղեկատվության տրված, որ մենք շփվում ենք մեր զրուցակցի (ներ) եւ ստուգել, ​​եթե նրանք համաձայնության.

Problem 8: Questions
Որպեսզի լուծելու բազմաթիվ խնդիրներ վերը նշվել է, մենք պետք է, որպեսզի կարողանանք էլեգանտ հարցեր է հստակեցնել անհասկանալի տարրեր է կապի. Չնայած ավանդական «բաց» եւ «փակ» հարցերը ծառայում են նպատակին, հիանալի օրինակ է հետեւել այն է, որ "Meta մոդելի», որը մի շարք http://jualrpp2013.blogspot.com հարցերի, որոնք թույլ են տալիս Ձեզ հավաքել տեղեկատվություն, որը հստակեցնում մեկի փորձը, որպեսզի ստանալ լիարժեք ներկայացուցչություն այդ փորձը.

Արդյունավետ լսում կարող է առաջանալ այն ժամանակ, երբ առկա է այն ընկալումը, թե ինչպես փորձառությունները պահվում են հիշողության մեջ եւ շփվել այլ մարդկանց. Հայեցակարգը, որ «ինչ գնում է այն, ինչ դուրս է գալիս», ճիշտ չէ, եւ պետք է լինի արդյունավետ ու էլեգանտ http://rppkurikulum2013.blogspot.com communicator է, որ անհրաժեշտ է իմանալ, թե ինչպես կարելի է լսել պատշաճ եւ տալ ճիշտ հարցեր է բացահայտել այն տարրերը զբաղվել է զտիչների հանումը, խեղաթյուրման եւ ընդհանրացման.  http://ternakbacklinkarab.blogspot.com/2014/04/8.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar