Selasa, 22 April 2014

Համագործակցում Գեղարվեստական ​​Բիզնես գրքեր եւ Նոր համարվող ՀԺԿ Kurikulum 2013

Համագործակցում Գեղարվեստական ​​Բիզնես գրքեր եւ Նոր համարվող ՀԺԿ Kurikulum 2013

Եկեք ասում եք ուզում համագործակցել է մի շարք գեղարվեստական ​​բիզնես գրքերի, ինչպես ճիշտ կարող եք գնալ մասին, որ? Դուք տեսնում եք, ես արել մի շարք գրելու ծրագրեր, աջակցելու Այլ հեղինակներ սրել նման լազերային փնջի իրենց թեմաների. Ընդհանրապես, եւ ես կցանկանայի, ըստ էության, խորհուրդ է այս մեթոդը, որ մենք արել ենք, որ բոլորն էլ փոստով. Դուք պետք է սիրել ժամանակակից կապի ասում եմ. Այնպես որ, ինչպես հենց դա ՀԺԿ Kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - աշխատել, երբ համագործակցում Պահել եւ գրքեր եք հարցնում?

Դե, օրինակ, գրող է AP-Business Book կարող գրել մի քանի կետերի նկարագրելով իրենց մեթոդաբանություն, եւ ինչպես դա կարող է լինել մի փոքր տարբերվում է այլ ռազմավարությունների օգտագործվում են իրական աշխարհում, եւ ինչպես իրենք են բացատրել, որ սա ինձ համար, ես հարցեր, վիճարկել պարզի , ապա հետագայում մեկնաբանել, ետ եւ առաջ բոլոր էլեկտրոնային փոստով իհարկե. Okay, բայց ինչու ես դա անել? Դե, ոչ թե փողի, իրոք, բայց ես շատ օգուտ է տեղեկատվական Kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - քանի որ իմ հաջորդ աշխատանքային նախագիծը կարող է լինել ինչ - որ բան է, որտեղ ես կարող եմ զբաղվել այս նոր գիտելիքներ.

Այսպիսով, ինչ մղում է ինձ, ապա. Դե, ես չորս հիմնական շարժառիթները.
  1. Doing ինչ ես անում, ավելի լավ. 
  2. Օգնել գործարարներին կհաջողվի. 
  3. Օգնում հեղինակի գիրքը տալ լավագույն տեղեկատվությունը. 
  4. Դժվար հին ճանապարհը անում բաներ, կամ ընթացիկ ճանապարհը - այն բաները, որոնք չեն աշխատում նաեւ. 


Իրոք, պետք է մենք բոլորս դա անել վճարել այն առաջ է բոլոր ձեռնարկատերերին ամենուր. Երբ ձեռնարկատերերի հաջողվում, արդյունաբերություն հաջողվի, զարգանում եւ մնում պիտանի եւ արդյունավետ, էլ չենք խոսում, որ ապահովում է անվերջ նոր աշխատատեղեր, ինչպես նաեւ. Հիմա էլ, եթե դուք ընտրում եք օգնելՎաճառքի ԺՀԿ - http://jualrpp2013.com/ մի հայրենակից Author էլեկտրոնային գրքի նախագիծը, ձեռնարկատիրական գործարար ծրագրի, արդյունաբերության ձեռնարկի կամ փաստացի գիրքը, դուք պետք է հաշվի առնել մի քանի բաներ, որպեսզի չեն առաջացնում Հեղինակային իրավունքները պատկանում են մարտահրավեր ներքեւ ճանապարհը.

Օրինակ, երբ նախագիծն շուրջ նոր գաղափարներ եւ գործարար հասկացությունների, դուք, որ չեք ուզում օգտագործել որեւէ «ճշգրիտ» բառերը կամ արտահայտությունները, որոնք իրենց մեջ այդ նամակների ձեր սեփական էլեկտրոնային գրքեր, հոդվածներ, կամ ձեր սեփական օրագիրը, ինչպես նաեւ Վաճառքի ԺՀԿ Kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - դուք կարող եք օգտագործել այն Ձեր գիրքը, եւ դա կարող է առաջացնել հեղինակային իրավունքի վերաբերյալ, կամ ինչ - որ մեկը, ավելի ուշ կարող եմ ասել, որ գրագողություն, նույնիսկ եթե եղել է, դա պարզապես չարժե ռիսկի այնտեղ.

Այնպես որ, դա չի նշանակում, որ դուք չեք կարող ստանալ ստեղծագործական եւ repurpose կամ վերամշակել ձեր սեփական խոսքերը. Օրինակ, ընդհանուր առմամբ, ինչ ես արել անցյալում, որը փոքր - ինչ փոխել օբյեկտն օգտագործել իմ խոսքերը համար մեկ այլ թեմա կամ ենթակետի թեմային, եւ ես պարզապես պետություն », - մյուս օրը ես խոսում է ծանոթի մասին ... «բայց երբեք իրենց խոսքերը, միայն իմ սեփական, եթե նրանք պետք է նրանց համար մեջբերումով իրենց գիրքը, ապա ես չէի ուզում օգտագործել Վաճառքի ԺՀԿ 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, քանի որ չի կրկնապատկել -up կամ ուղեւորության մի CO-mputer գրագողություն ծրագրային Սայլակ Kindle, կամ որեւէ ապագա ամսագրի հրատարակիչ կամ այդպիսին.

Փոխելով դուրս վերնագիրը փոքր, դա չի ազդի, թե ինչ եք անում, կամ գողանալ իրենց ամպրոպ կամ գաղափար. Դուք տեսնում եք, որ դուք կարող եք ձեռք բերել շատ Վազքը դուրս է խելացի էլեկտրոնային գրքի համագործակցության ռազմավարության, նույնիսկ եթե դուք forgo վճարում ցանկացած տեսակի համար աշխատել ծրագրի. Լուրջ, դուք ուզում զարմանալ առավելությունները աշխատում է այս կերպ. Խնդրում  http://ternakbacklinkarab.blogspot.com/2014/04/kurikulum-2013.html ենք հաշվի առնել այս ամենը, եւ կարծում եմ, որ դրա վրա.

Diva Կրթություն

Tidak ada komentar:

Posting Komentar